Od niedawna na meczowych strojach drużyny Warty Poznań widnieje logo nowego sponsora. Tym partnerem jest firma Sushi&Food Factor, której siedziba znajduje się w Poznaniu. Na współpracę z tą firmą drużyna zdecydowała się na okres dwóch lat.
Poznański klub piłkarski Warta i Sushi&Food Factor, znany producent gotowego sushi, nawiązały współpracę nie tylko w celu połączenia sił dwóch silnych marek, ale także z myślą o tworzeniu nowych możliwości biznesowych. Jak mówi prezes Sushi&Food Factor, Anna Tubacka, ich współpraca to coś więcej niż tylko inwestycja w promocję i rozwój. To również sposobność do budowania relacji z mieszkańcami Poznania. Firma liczy na to, że dzięki tej współpracy marka Sushi4You zyska jeszcze większą rozpoznawalność.
Jednym z celów Warty Poznań jest wyznaczanie trendów na rynku sportowym. Współpraca z firmą Sushi&Food Factor jest tego dowodem. Logo marki Sushi4You będzie teraz widoczne na koszulkach piłkarzy Warty, podkreślając zaangażowanie firmy w działania związane z ochroną środowiska i społeczną odpowiedzialność biznesu. Maciej Wojdyło, członek zarządu Warty Poznań, nie bez powodu wybrał właśnie ten moment na ogłoszenie współpracy z Sushi&Food Factor. Firma jest bowiem w pełni zgodna z nowo zaprezentowaną strategią ESG Warty Poznań. Wojdyło wyraził również swoje zadowolenie z faktu, że prezesem firmy jest kobieta, Anna Tubacka, która zaufała drużynie Warty i jej unikalnemu projektowi.