Jesteś tu:

TOR - kierunek dla przyszłych specjalistów od reklamy.

 ==>> ulotka

==>> podanie

==>> kalkulator rekrutacyjny

Coraz częściej wybór kierunku kształcenia na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej związany jest z koniecznością dokonywania wyborów pomiędzy pragnieniem studiowania a możliwościami finansowania przyszłych studiów przez rodziców. Wyborów tych dokonywać musimy już na starcie kształcenia w szkole średniej.

Obok czynnika ekonomicznego decyzja dalszego kształcenia uzależniona jest od sprecyzowanych zainteresowań absolwenta gimnazjum. Biorąc pod uwagę powyższe czynniki, coraz częściej młodzież wybiera wyspecjalizowane szkoły średnie i studia, których ukończenie gwarantuje pracę na lokalnym rynku pracy. 

Aż 76 proc. polskich pracodawców poszukujących pracowników deklaruje, że ma problem z ich znalezieniem. Najbardziej poszukiwani obecnie pracownicy to Ci uprawiający tzw. zawody przyszłościowe, czyli związani z branżą internetową. Coraz częściej poszukiwani są również specjaliści  E-commerce manager oraz specjaliści od e-marketingu.

Dla osób szukających atrakcyjnej pracy, Technikum Organizacji Reklamy staje się od kilku lat szansą na znalezienie pracy już po ukończeniu szkoły średniej. Kierunek kierowany do osób interesujących się marketingiem, sprzedażą czy reklamą. Kierunek dla osób kreatywnych, które po ukończeniu szkoły potrafić będą łączyć nowoczesne techniki komputerowe z mediami społecznościowymi, podstawy psychologii społecznej z sztuką sprzedaży i kreowania upodobań konsumentów.

Kilka zdjęć z kolekcji - Kasi Sałek i Isabell Kluczynski, absolwentek Technikum Organizacji Reklamy

Foto 1
Foto 1
Foto 2
Foto 2
Foto 3
Foto 3
Foto 4
Foto 4
Foto 5
Foto 5
Foto 6
Foto 6
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6